Maandag rond 09.45 uur reed een 22-jarige autobestuurder een geparkeerde wagen aan op de parking van het UZ Gasthuisberg.
Vervolgens reed de man verder. Een getuige die het zag gebeuren verwittigde de politie. Na een patrouille op de parking konden de inspecteurs het voertuig aantreffen. De bestuurder zat nog aan het stuur. Hij verklaarde dat hij een briefje met zijn gegevens had achtergelaten op het aangereden voertuig. Dit kon niet gecontroleerd worden aangezien dit voertuig ondertussen al vertrokken was. Tijdens de vaststellingen door de politie legde de twintiger een positieve drugstest af. Zijn rijbewijs werd onmiddellijk voor vijftien dagen ingetrokken.