Een 46-jarige bestuurster van een personenwagen uit Oud-Heverlee moest donderdagavond omstreeks 22.30 uur haar rijbewijs onmiddellijk voor 15 dagen inleveren.
Dat gebeurde toen ze rechtsaf wilde draaien richting Oud-Heverleestraat maar te vlug afsloeg waardoor ze kwam vast te zitten op de sporen. De dame bleek onder invloed van alcohol te zijn. Er kwam een takelwagen aan te pas om de auto weer van de sporen te halen. Omdat er door een staking van het openbaar vervoer geen treinen reden, moest er geen trein verkeer worden stilgelegd.