Op maandag 29 juni wordt de eerste steen gelegd van een nieuw Fluvius-gebouw.
Netbeheerder Fluvius startte in maart van dit jaar met de sloop van het voormalige PBE-gebouw aan de Diestsesteenweg in Lubbeek. Op die plaats komt een gloednieuw kantoor dat tegen eind 2027 in gebruik moet worden genomen. Maandag 29 juni wordt de eerste steen van de nieuwbouw gelegd.