Startend juwelenbedrijf Belmia laat klanten schitteren tijdens fotoshoot

Belmia streeft ernaar om de natuurlijke schoonheid van alle vrouwen te accentueren via unieke juwelenontwerpen. De fotoshoot van afgelopen zondag op een speciale locatie in Leuven wilde dat nog eens extra in de verf zetten. Vrouwen van verschillende leeftijden met elk hun natuurlijke schoonheid waren aanwezig en konden stralen.
Echte schoonheid
“We hebben onze volgers via een Instagram-verhaal gevraagd om model te staan voor de Belmia-collectie”, aldus Margo Cooman, de oprichtster en ontwerpster van Belmia. “Iedereen die op de oproep was ingegaan, kreeg de kans om een professionele fotoshoot te beleven met zichzelf én de Belmia-juwelen in de hoofdrol. Op die manier konden alle modellen hun natuurlijke schoonheid etaleren.” Het concept voor de fotoshoot werd samen met 3 marketingstudenten van de hogeschool UCLL in Heverlee bedacht, die het marketingbeleid van Belmia tot het einde van het jaar ondersteunen. De fotoshoot vond plaats in een fotostudio in Leuven.
“We filterden niet tussen de vrouwen die geïnteresseerd waren om model te staan”, aldus nog Cooman. “Ze waren allemaal welkom. Om te laten zien dat modellen niet altijd moeten zijn zoals in de modeblaadjes, hebben wij ervoor gekozen om de echte schoonheid van onze klanten te accentueren.” Alle modellen kregen de opdracht om roze tinten aan te trekken, zodat het tijdens de hele shoot mogelijk was om telkens opnieuw in hetzelfde thema te werken. En uiteraard moesten ze hun mooiste glimlach meebrengen.
