Remy Communication zet volop in op digitale toekomst met 7 nieuwe krachten

25 januari 2022 | 12u31 | Gepost door annpeeters
Remy
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en Remy Communication, het people proof communicatiebureau uit Leuven, kondigt de komst van maar liefst 7 nieuwe collega’s aan. Zowel de studio als de content- en de digitale afdeling breidt uit. De grootste boost vinden we terug in het laatste team, met het oog op de toekomst. Een toekomst die zich volgens Remy Communication als maar meer online zal afspelen. Net daarom kiezen ze bewust voor jong talent.

In de studio gaat de creatieve duizendpoot Maxime Van Gompel aan de slag als grafisch vormgever. Ze zal er de opmaak van magazines, brochures en POS-materiaal voor haar rekening nemen, alsook het uitwerken van concepten. Voorheen deed Maxime al ervaring op bij een groothandel voor schoonheidsspecialistes, waar ze eveneens als grafisch ontwerper werkte.

Dat de toekomst er digitaal uitziet, moet je Remy niet vertellen. Ze geven het digitale team een resolute boost met de komst van drie nieuwe digital marketeers. Concreet zullen Heleen Kelber, Aurélie Demaeseneer en Elisabeth Sergeant vanaf nu verantwoordelijk zijn voor all things digital wat betreft de uitwerking en de online campagnes van Remy Communication. Van het plannen van contentkalenders, over het opmaken en bewerken van digitale content, tot het analyseren en optimaliseren van Google Ads- en Search-campagnes. Hiermee zet Remy nog harder in op continuïteit in hun partnerschap met Google.

Binnen deze digitale expansie krijgt ook team content er versterking bij. Wie op zoek is naar een influencer-marketingverhaal dat van begin tot eind klopt, in het Nederlands of Frans, kan terecht bij allround marketeer Orane Bellemans. Ook voor de uitwerking van een pr-campagne ben je bij haar aan het juiste adres. Remy Communication kan vanaf nu ook rekenen op de skills en knowhow van project manager Jolien Willockx. Ze werkte in het verleden als account executive voor Publicis Emil, waar ze al de nodige dosis ervaring opdeed. Bij Remy Communication zal Jolien het intern en extern beheer van tal van on- en offline marketingcampagnes overzien. Last but not least gaat ook Stijn Grobet aan de slag in het contentteam. Hij zal zich focussen op de uitwerking van pr- en influencer-marketingcampagnes, alsook copy en redactie.  

Met de aanwerving van deze jonge enthousiaste werkkrachten toont Remy Communication dat het klaar is voor 2022. Maar ook verder denkt aan de digitale toekomst, door kansen te bieden aan een nieuwe lichting people proof marketeers. 

"Ik geloof rotsvast in de combinatie van nieuw (digitaal) talent met de reeds ervaren strategen en conceptbuilders. Dit is immers de toekomst van een performant, wendbaar en creatief communicatiebureau", zegt Christophe Wels, captain van Remy Communication.