Remy Communication trapt festivalzomer af met Remy Rocks
Dankzij Remy Communication krijgt de festivalzomer dan toch wat kleur! Met Remy Rocks wil het Leuvense communicatiebureau haar 15de verjaardag op een ludieke manier vieren. De enthousiaste Remy-crew zal geïnteresseerde b(r)ands een plek op haar podium geven en hen 15 minuten gratis people proof marketingadvies geven. B(r)ands zoals granini, Jumbo en Lotus staan alvast op de affiche.
“Remy Rocks staat voor zo veel meer dan een ludieke knipoog naar een ‘festivalarm’ seizoen. Ondanks de coronaperikelen zorgen we er met Remy Communication voor dat we de juiste muziek blijven spelen voor onze klanten én medewerkers. Met deze campagne willen we in de eerste plaats onze trouwe b(r)ands in de picture te zetten. En we willen natuurlijk ook nieuwe muzikanten, roadies … aanwerven. Zonder die extra (top)muzikanten en roadies kunnen onze b(r)ands immers ook niet scoren bij hun publiek”, aldus Christophe Wels, Captain van Remy Communication.
Over Remy Communication
Het allround marketingbureau Remy Communication, dat in 2020 een omzet van 4,5 miljoen euro draaide, behoort samen met Stand By, Thema Media en Primetime Events, tot de Primetime Group. Vorig jaar goed voor een omzet van 11,5 miljoen euro.