Donderdag omstreeks 19.35 uur heeft een bus van De Lijn vuur gevat op het Baron August de Becker Remyplein.
Door oververhitting kwamen er vlammen uit het motorcompartiment, maar deze sloegen uiteindelijk niet over op de rest van de bus. De reizigers konden op tijd de bus verlaten. Ook de buschauffeur raakte zonder kleerscheuren uit de bus. De bus van De Lijn liep uiteindelijk enkel schade op aan het motorcompartiment en werd afgesleept naar de werkplaats vlakbij, op de Eenmeilaan in Kessel-Lo.