Dorien bestelt iPad maar krijgt roze brooddoos toegestuurd, Bol.com weigert geld terug te storten

brooddoos
Dorien Meulemans is ten einde raad. Ze bestelde bij bol.com een iPad, maar kreeg een brooddoos toegestuurd. De leverancier heeft echter geen oren naar haar verhaal. 

"Tijdens de feestdagen kocht ik bij de winkel van ons allemaal: bol.com een iPad, iets meer dan €400. Achteraf betalen was niet mogelijk. Wanneer ik het pakje aankrijg zit er een brooddoos in de doos, een mooie roze van een kwalitatief goed merk - daar niets van, maar niet wat ik had verwacht", zegt Dorien Meulemans.

"Ik heb via chat contact met iemand opgenomen, die me een retourlabel toestuurt om de brooddoos te retourneren, en dan zouden ze het verder bekijken. Hoopvol, was ik toen nog."

Bol.com ontvangt de brooddoos maar ze geloven het verhaal van Dorien niet: "Ik krijg geen geld terug. Ze zeggen dat het pakje dat bij hen vertrok ongeveer 1kilogram woog en de brooddoos nog geen 500 gram. Einde verhaal voor hen. Heel klein lichtpuntje: ik kon nog bezwaar indienen hiertegen, wat ik gedaan heb. Ik ga niet akkoord met hun beslissing. Binnen de twee werkdagen krijg ik hiervan opnieuw nieuws. Ondertussen heb ik me ook al aangesloten bij een consumentenorganisatie. Ik ben altijd al goed geholpen geweest bij bol.com, maar dit begrijp ik niet. Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen?  Heel frustrerend is het."

Lees meer over