Brouwerij Haacht wint Gouden Trapper

Ann Peeters
7 maanden geleden
door Ann Peeters

Op 20 maart werd voor de derde keer de fietscampagne Go with the Velo gelanceerd. Winnaar van de Gouden Trapper was Brouwerij Haacht.

Met de Go with the Velo-campagne willen Cera, KBC en Mobiel 21 zoveel mogelijk mensen overtuigen om de fiets te nemen voor functionele verplaatsingen. Brouwerij Haacht is een van de dertien bedrijven die erkend worden voor hun bijzondere inspanningen op dat vlak.

De brouwerij motiveerde haar mensen met een toffe interne campagne en heel wat incentives, waaronder gezonde snacks voor wie met de fiets naar het werk gaat.  De komende maanden komen er ook ruimere fietsstallingen en extra laadpalen voor elektrische fietsen, en er wordt nagedacht over een veiliger fietsparcours op de brouwerijsite. Ook op langere termijn liggen er nog heel wat plannen klaar.

Over de auteur

Ann Peeters

Ann Peeters