Vrouw ademde giftige gassen in bij apotheekbezoek

Stefan Van de Weyer
2 jaar geleden
843 Views
door Stefan Van de Weyer

Een 24-jarige vrouw uit Kessel-Lo moest maandagavond naar het ziekenhuis nadat ze in een apotheek op de Diestsesteenweg giftige gassen ingeademd had. Deze gassen waren vrijgekomen nadat een fles azijnzuur op grond in stukken viel. Voor de zekerheid kwamen een ziekenwagen en de brandweer ter plaatse. Nadat de zaak was verlucht, mocht iedereen weer naar binnen. De twintiger werd korte tijd in het ziekenhuis opgenomen en mocht nadien huiswaarts. Ze hield op het eerste zicht niets over aan het voorval.

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer