“Met Thema Deluxe mikken we op het absolute luxesegment”, aldus Themamedia-uitgever Wouter Van Melkebeek. “Daarmee boort Themamedia een nieuwe markt aan naast onze gekende producten zoals Thema Nieuws, De Smaakgids, Zin In ’t Leven? Maar Natuurlijk, Leuven Actueel en onze huis-aan-huisbladen. De markt van mensen die specifiek op zoek zijn naar luxe en daarvoor ook de prijs willen betalen: hiervoor is Thema Deluxe gemaakt.”
Toplocaties en -artikels
Het jaarlijkse magazine, dat in de eerste editie op 25.000 exemplaren zal verschijnen, wordt verspreid in Oost-Brabant en het centrum van Limburg. Waar je Thema Deluxe precies kan vinden? In displays op toplocaties zoals golf- en tennisclubs, luxury events en topzaken. Waarover de artikels in Thema Deluxe gaan? “Het is een lifestyleblad met stukken over fashion, reizen, design, maar ook over kunst en oldtimers”, aldus Van Melkebeek. “Kers op de taart is ons exclusieve coverinterview met kunstfotograaf Bart Ramakers.”
Het jaarlijkse luxemagazine is gratis.