Studio brandt uit in Heverlee Andere studio ook onbewoonbaar door waterschade

Stefan Van de Weyer
3 weken geleden
door Stefan Van de Weyer

Op campus Irena aan de Ijzeremolenstraat in Heverlee brak er zaterdagavond brand uit in een studio. De bewoonster was er aan het koken toen een kortsluiting in de keuken de brand veroorzaakte.

Brandweer en politie kwamen ter plaatse en ongeveer honderd bewoners werden even geëvacueerd. Gelukkig geraakte niemand gewond en kreeg  de brandweer het vuur snel onder controle. De schade bleef beperkt tot het appartement waar het vuur ontstaan was en waterschade aan het appartement daaronder. De bewoners vonden elders tijdelijk een onderkomen.

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer