Primetime Communication Group blijft inzetten op expertise en lanceert nieuwe website

Kirsten Bosmans
2 jaar geleden
207 Views
door Kirsten Bosmans

Primetime Communication Group heeft op 29 februari haar nieuwe website gelanceerd. Een logische volgende stap in de uitbouw van haar full service aanpak. Eerder wierf Primetime ook al nieuwe experts aan om haar positie in de communicatiewereld nog te verstevigen. En ook de digitale afdeling wordt verder uitgebouwd.

Aanwervingen

In de loop van haar groeiproces had Primetime Communication Group altijd een realistische kijk op de evolutie van nieuwe mediabestedingen en -kanalen. Met de aanwerving van een aantal experts in sociale media, webontwikkeling, content marketing en digitale strategie volgt Primetime dan ook de veranderende marktomstandigheden waarbij klanten meer en meer kiezen voor de mix tussen on- en offline communicatie.

Digital

Primetime bouwt ook haar digitale afdeling verder uit. “Die keuze past perfect in onze bedrijfsstrategie”, zegt Wouter Van Melkebeek, gedelegeerd bestuurder van Primetime Communication Group. “Als breed communicatiebedrijf streven we immers naar een nauwe samenwerking tussen onze verschillende afdelingen. Op die manier bieden we onze klanten altijd de best mogelijke oplossing, zowel op vlak van publishing, media&strategy, PR, signing als events.”

Nieuwe website

Deze visie  vertaalt zich ook in de nieuwe website die op 29 februari gelanceerd werd: een unieke dag voor een uniek bedrijf. De duidelijke en hands on communicatie op de site  geeft duidelijk weer waar het bedrijf voor staat. Bovendien is de site visueel aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk en volledig afgestemd op mobiel gebruik. “Na al het harde werk zijn we blij met het resultaat. Met deze website prikkelen we bezoekers en nodigen we hen uit om steeds verder te kijken en al onze diensten te ontdekken”, besluit Wouter Van Melkebeek.

www.primetimegroup.be

 

Over de auteur

Kirsten Bosmans

Kirsten Bosmans