Matras vliegt in brand

Stefan Van de Weyer
1 jaar geleden
425 Views
door Stefan Van de Weyer

In de nacht van vrijdag op zaterdag even na vier uur brak er brand uit in de slaapkamer van een woning op de Geldenaaksebaan in Heverlee. De matras van het bed van de bewoonster vatte vuur. De brand werd veroorzaakt door een elektrisch deken.

De brandweer had het vuur snel onder controle. De hulpdiensten troffen de bewoonster, een tachtigjarige dame, aan in de living van haar woning. Ze was volledig in paniek. Ze raakte licht gewond, en werd vanwege de shock overgebracht naar het Heilig Hartziekenhuis. De hondjes werden meegenomen naar het politiecommissariaat tot de zoon van het slachtoffer ze daar kwam ophalen.

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer