Man ademt giftige rook in nadat microgolfoven vuur vat

Bart Mertens
2 jaar geleden
160 Views
door Bart Mertens

De brandweer moest zaterdag in de vooravond uitrukken naar de Overwinningstraat in Kessel-Lo voor een brand. De bewoner was in de zetel in de woonkamer aan het slapen toen hij gewekt werd door een rookgeur. Hij merkte dat zijn microgolfoven vuur had gevat. Hij liet zijn 28-jarige stiefdochter onmiddellijk de woning verlaten, belde de hulpdiensten en probeerde met behulp van de buren de brand te blussen. Daarbij ademde hij heel wat rook in, waardoor hij preventief overgebracht werd naar het ziekenhuis ter controle. Gedurende de interventie werd de Overwinningsstraat afgesloten ter hoogte van de Onafhankelijkheidsstraat. De brandweer sluit kwaad opzet uit.

Over de auteur

Bart Mertens

Bart Mertens