KESSEL-LO Vrouw (79) in ziekenhuis door brandend kersenpitkussen

Maandagavond omstreeks 22.20 uur moest de brandweer uitrukken naar een huis in de Partisanenstraat in Kessel-Lo. De 79-jarige bewoonster had een kersenpitkussen in de microgolfoven opgewarmd, doch vermoedelijk te lang. Het kussen vatte vuur en de kamer vulde zich al snel met rook. De bewoonster ademde heel wat rook in en werd ter controle overgebracht naar het ziekenhuis. Er was geen levensgevaar. Ze moest een nachtje in het ziekenhuis blijven. Het huis raakte niet beschadigd. 

Bron: Politie Leuven

Over de auteur

Leuven Actueel

Leuven Actueel