Goodiebags overhandigd aan winnaars ‘Aarschot is Zo Dichtblij!’

Winnaars Zo Dichtblij! (1)
Stefan Van de Weyer
3 maanden geleden
40 Views
door Stefan Van de Weyer

‘Zo Dichtblij!’, de campagne van Bond Beter Leefmilieu, UNIZO en de Gezinsbond die het winkelen in de kern promoot, was een succes. Meer dan veertig handelszaken deelden duizenden lotjes uit. 1.762 lotjes werden geregistreerd door klanten die hun kans waagden om een mooie prijs te winnen. De vijf gelukkigen werden gisterenavond uitgenodigd in het Capucienenklooster om hun goodiebags in ontvangst te nemen.

Klanten die in de periode van 29 april tot en met 3 juni in het centrum hun inkopen deden, werden beloond met een lotje. Uit de geregistreerde lotjes werden vijf winnende lotjes getrokken. Evy Serneels uit Aarschot, Simone Mattheus uit Rillaar, Winnie Van Nerum uit Aarschot, Elien Vandevelde uit Aarschot en Daisy Goris uit Aarschot kregen een goodiebag met een Aarschotse cadeaubon ter waarde van 50 euro aangevuld met waardebonnen en producten van enkele deelnemende handelaars. “Onze stad maakte dankbaar gebruik van de actie ‘Zo Dichtblij!’. Deze past immers perfect in het kernversterkend beleid dat het stadsbestuur, de dienst Lokale Economie en de handelsvereniging willen voeren. Dergelijke acties worden gesmaakt door de klanten en geven hen net dat kleine duwtje in de rug om nog eens te ervaren hoe makkelijk en gezellig het kan zijn om in hun eigen stad te winkelen. Ik apprecieer dan ook de medewerking van de handelszaken en de gulle schenkingen voor de goodiebag”, zegt schepen van Lokale Economie Mattias Paglialunga.

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer

Commentaar