Carglass neemt Carrosserie Celis over

Stefan Van de Weyer
12 maanden geleden
door Stefan Van de Weyer

Al 30 jaar is Carglass de referentie voor alle problemen bij voertuigbeglazing. In 2017 breidde Carglass haar diensten echter fors uit en werd het bedrijf ook actief in het domein van de autoschadeherstellingen. Met de overname van een aantal activa van het carrosseriebedrijf Carrosserie Celis in Leuven, samen met zijn 40 jaar ervaring en team van 12 carrosserie-experten, breidt Carglass haar carrosserie netwerk verder uit.

Sinds haar ontstaan heeft Carglass haar expertise steeds gekoppeld aan een zeer specifieke aandacht voor de noden en behoeften van haar klanten. Met de overname van de specialist in autoschadeherstel Carrosserie Celis, een erkende speler binnen de sector, versterkt Carglass haar aanwezigheid in de Leuvense regio. Zowel de particuliere autogebruiker als de zakelijke partners, zoals verzekerings- en leasingmaatschappijen of fleetowners, kunnen vanaf september ook in Heverlee (Leuven) genieten van een uitmuntende dienstverlening, gegarandeerde kwaliteit en een zeer efficiënte en transparante dossierafhandeling, of het nu gaat om een kleine parkeerschade, stormschade, een opfrissingsbeurt of een zware aanrijding.

Herstellen als het kan, vervangen als het moet
De bedrijfsstrategie van Carglass, waarbij gekozen wordt voor een herstelling wanneer dit mogelijk is en pas een vervanging voorzien wordt wanneer het echt noodzakelijk is, wordt ook toegepast voor autoschadeherstellingen. Hiermee wordt gegarandeerd dat klanten steeds de snelste, meest kostenefficiënte alsook de meest milieuvriendelijke oplossing aangeboden krijgen.

Carglass wordt in België al meer dan dertig jaar gekenmerkt door een zorgeloze service aan de juiste prijs. Dit is voor autoschadeherstellingen in de Carglass Carrosserie servicecentra dus ook niet anders. Door een transparante prijszetting komt de klant nooit voor onaangename verrassingen te staan na schadeherstelling. Bovendien krijgen klanten twee jaar garantie op grote herstellingen en een levenslange garantie op kleine herstellingen.

Ambitieuze toekomstperspectieven
Carglass blijft alert voor mogelijke opportuniteiten die zich aanbieden op de markt, en verheugt zich dan ook dat het haar aanwezigheid kan versterken en haar netwerk kan uitbreiden door een aantal activa van Carrosserie Celis Leuven over te nemen. Vandaag telt Carglass 16 Carrosserie en 5 Carrosserie Express-centra verspreid over gans België waar klanten terecht kunnen voor grote en kleine carrosserieschade. “We zijn zeer tevreden dat we vanaf 20 augustus een bijkomend Customer Delight Center van Carglass Carrosserie openen in het pand van het voormalige Carrosserie Celis,” licht Guido De Paepe, CEO van Carglass Belux toe. “Deze overname is een zeer mooie opportuniteit om ons in deze regio te versterken. Carrosserie Celis beschikt over een uitstekende reputatie en levert een uitmuntende dienstverlening, dankzij zijn getalenteerde medewerkers. De huidige infrastructuur geeft bovendien ook de mogelijkheid om nog verder te groeien, wat perfect past in onze toekomstvisie voor onze dienstverlening.”

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer