Brandalarm geactiveerd door brandend eten

Stefan Van de Weyer
7 maanden geleden
143 Views
door Stefan Van de Weyer

De hulpdiensten moesten dinsdagavond even voor 18 uur uitrukken voor een brandmelding afkomstig uit een woning in de Ridderstraat. In het pand waar negen personen zijn ingeschreven hing een dikke rook.

Gelukkig was er bij aankomst van de brandweer geen sprake van vlammen. De aanwezige bewoners waren allemaal de straat opgegaan. De brandweer stelde vast dat de rook afkomstig was uit de oven. De bewoner had zijn potje veel te lang in de oven laten staan. Nadat de brandweer het gebouw had geventileerd, mocht iedereen opnieuw naar binnen.

 

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer