Brand in woning in Wilsele

brandweer_01
Stefan Van de Weyer
6 maanden geleden
776 Views
door Stefan Van de Weyer

Een moeder en haar drie kinderen tussen negen en dertien jaar oud werden woensdagochtend naar het ziekenhuis overgebracht. Dit nadat er in hun woning in de Processiestraat brand in Wilsele was ontstaan, dat gebeurde rond de klok van vijf uur.

De brand ontstond op het gelijkvloers, waarschijnlijk als gevolg van een kortsluiting in de droogkast of de wasmachine. De bewoners werden door de brandweer uit het huis geëvacueerd met behulp van een brandladder. Ze werden voor medische controle overgebracht naar het UZ Gasthuisberg, maar mochten daar al weer snel vertrekken.

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer

Commentaar