Brand in restaurant

brandweer_01
Stefan Van de Weyer
7 dagen geleden
door Stefan Van de Weyer

De brandweer kreeg donderdagavond rond 22.30 uur melding van een brand in een restaurant in de Tiensestraat. Vlammen waren er niet zichtbaar, er was wel veel rook in de keuken aanwezig.

Uiteindelijk bleek de rook het gevolg te zijn van een brand die was ontstaan achter een valse muur. De brandweer maakte een opening in de muur en wist zo de vlammen te blussen. De brand was wellicht ontstaan als gevolg van de uitstralende hitte van het kookfornuis. Niemand raakte gewond. De studenten die boven het restaurant wonen, konden hun woonst probleemloos verlaten. De zaak is voorlopig gesloten totdat elektriciteit en gas opnieuw veilig kunnen aangesloten worden.

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer

Commentaar