Bewoner gooit brandende bureaustoel van terras

Kirsten Bosmans
12 maanden geleden
397 Views
door Kirsten Bosmans

De brandweer moest vandaag even voor 11 uur uitrukken voor een brandende bureaustoel. De stoel was van op het terras van een appartement op de Eenmeilaan naar beneden gegooid. Het zitmeubel was per ongeluk in brand geraakt tijdens het koken en werd door de bewoner in paniek naar beneden gekieperd. Er raakte niemand gewond en er was geen schade aan derden.

Over de auteur

Kirsten Bosmans

Kirsten Bosmans