Aarschot is Zo Dichtblij!: winkel en win

Zo Dichtblij1
Stefan Van de Weyer
3 weken geleden
door Stefan Van de Weyer

“Fijn je hier weer te zien!” Zo luidt de campagneslogan van ‘Zo Dichtblij!’, de gloednieuwe campagne van Bond Beter Leefmilieu, in samenwerking met UNIZO en de Gezinsbond die de actie ‘Met belgerinkel naar de winkel’ vervangt. ‘Zo Dichtblij!’ loopt van 29 april tot en met 3 juni 2017 en promoot het winkelen in de kern. Want je stad duurzaam en bruisend houden, begint bij jezelf.

Ga langs bij je favoriete handelaars en maak kans op één van de vijf prijzen
Klanten die in de periode van 29 april tot en met 3 juni 2017 in het Aarschotse centrum hun inkopen doen, worden beloond met een lotje waarmee ze kans maken op enkele mooie prijzen. De hoofdprijs is ditmaal geen fiets, maar een goodiebag met producten van de deelnemende handelaars en een Aarschotse cadeaubon ter waarde van vijftig euro. Er worden vijf winnaars geloot die persoonlijk op de hoogte worden gebracht en hun prijs ontvangen uit handen van Mattias Paglialunga, schepen van lokale economie.

Kernversterking als hoofdthema
“Het stadsbestuur van Aarschot zet al langer in op kernversterking”, zegt Paglialunga. “Deze actie past dus perfect in dat verhaal. Het is dan ook fijn dat meer dan veertig handelszaken zich inschreven om deel te nemen aan ‘Zo Dichtblij!’.” Deelnemende handelszaken De lijst van deelnemende handelaars en meer info over de nieuwe campagne ‘Zo Dichtblij!’ vind je op de website www.zodichtblij.be/aarschot. Ook op de Facebookpagina https://www.facebook.com/Aarschot-Zo-Dichtblij-2017-1761267254185306/?fref=ts kan je alle nuttige info terugvinden.

Over de auteur

Stefan Van de Weyer

Stefan Van de Weyer

Commentaar